Fantastic Beasts and Where to Find Them

 
"The adventures of writer Newt Scamander in New York's secret community of witches and wizards seventy years before Harry Potter reads his book in school."
 
För några dagar sedan satt jag i en biosalong och väntade på att Fantastic Beasts and Where to Find Them skulle börja, jag kände massa känslor innan filmen började för det första så tyckte jag att det skulle bli underbart att få komma tillbaka till denna underbara värld men sedan hade jag även lite ångest över att filmen inte skulle vara så bra som jag trodde att den skulle vara men det hade jag inte behövt vara för den här filmen överträffade mina förväntningar och den var verkligen underbar och alla andra superlativ som finns beskriver den här filmen. 
 
Måste börja med att säga att man inte kunde ha valt en bättre skådespelare än Eddie Redmayne till att spela huvudkaraktären Newt, han verkligen briljerade och var en av faktorerna som gjorde att den här filmen var så bra. Sedan har vi alla dessa fantastiska vidunder för alla dessa djur var fantastiska och resten av skådespelarna var också bra, kan helt enkelt inte komma på någonting dåligt att säga om den här filmen. 
 
Kategori: Filmer, Recensioner, Tips; Taggar: Eddie Redmayne, Fantastic Beasts and Where to Find Them, Hösten 2016, bio;
Lena:

Ärligt så gillade jag denna bättre än Harry Potter :)

Svar: Ja jag läste det på din blogg, roligt att du tycker det. :) Synd att nästa film kommer först 2018.
Katrine Larsson

Flisan:

Måste ta och se denna :D

Svar: Tycker jag verkligen att du borde ta och göra. :)
Katrine Larsson

film&serier bloggen:

Älskar verkligen den här filmen, så så så bra!

Svar: Verklligen! Är inte vanligt när en film överträffar ens höga förväntningar.
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: