Välkommen hit.

Hej och välkomna till min nya blogg. Jag har funderat länge på detta med och skaffa en blogg som inriktar sig på serier, och nu tog jag äntligen beslutet att jag ska försöka mig på detta med att blogga. Jag läser och följer ett antal andra seriebloggar och kände att det vore skönt att få "skriva av sig" om vad man tycker om de serier som man ser på, och därför kommer jag framförallt skriva mina tankar och åsikter om olika serier, men eftersom jag även läser en hel del böcker så kommer jag även skriva inlägg om det ämnet också. 

Hoppas ni kommer gilla min blogg och tycka att den är värd att läsa. 
Kategori: Blandat Taggar: bokblogg, serieblogg, tvserieblogg;
Blogg.se:

Lycka till med din nya blogg!

Lena:

Kul! Välkommen i gänget :)

Svar: Tack! :)
Katrine

Kommentera inlägget här: