Frequency

 
När jag tittade runt på Netflix igår efter någonting att se så fanns Frequency där, då jag har läst och hört mycket bra om den här serien så tänkte att jag skulle ge den en chans, sagt och gjort så slukade jag alla fyra avsnitt som finns ute igår kväll. Hadevalt att inte se den här serien eftersom när jag hörde beskrivningen "en kvinna får kontakt med sin döda pappa via en radio" så låt det rätt töntigt enligt mig. Men tack Netflix för att ni la till den här serien för den verkligen är en riktig guldklimp.

För att sammanfatta allting, det är en otroligt bra och intressant serie och jag hoppas att resten av säsongen håller lika bra kvalité som de första fyra avsnitten. Ett extra plus är ju att pappan ser otroligt bra ut. 

film&serier bloggen:

Jag älskar den här serien, så bra alltså!

Svar: Eller hur? blev så förvånad när jag tittade på den och verkligen gillade den här serien.
Katrine

Kommentera inlägget här: