Harry Potter

Johanna gjorde ett inlägg för ett tag sedan där hon rangordnade Harry Potter filmerna, och eftersom jag inte kan lämna kommentarer på hennes inlägg (vet inte vad det beror på) så tänkte jag skriva ett inlägg där jag rangordnar Harry Potter filmerna.
 
 
1. Harry Potter och dödsrelikerna del II

2. Harry Potter och dödsrelikerna I

3. Harry Potter och de vises sten

4. Harry Potter och den flammande bägaren

5. Harry Potter och fången från Azkaban
 
6. Harry Potter och fenixordern
 
7. Harry potter och hemligheternas kammare
 
8. Harry Potter och halvblodsprinssen. 
 
FrökenTV, bloggen om tv och film:

haha, jag älskar halvblodsprinsen. Tycker nog att hemligheternas kammare den som är mindre bra.

Svar: Jag tycker varken om boken och filmen, men filmen är lite bättre men hamnar ändå längst ner då de andra filmerna är bättre.
Katrine Larsson

film&serier bloggen:

Jag håller verkligen med dig att Harry potter och dödrelikerna 2 är den bästa potter filmen!

Svar: Hade svårt att välja då filmerna i min top 3 eller till och med min top 4 är alla lika bra enligt mig.
Katrine Larsson

JohannaEwa - Foto, bloggdesign, film & TV :

Vad konstigt att du inte kan kommentera min blogg :o Vad jag vet har det aldrig varit något problem för någon annan och allt fungerar som det ska nu när jag kollade efter... Men jättekul att se din lista!

Svar: Ja väldigt konstigt, men blogg.se brukar krångla att kommentera på olika sidor så kan nog bero på det.
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: