Movie quotes

Jag var inne på Snapchat igår och såg en artikel (Magical movie quote illustrations) som jag tyckte verkade intressant. Artikeln skriver om en kille som är illustratör och som har gjort 365 illustrationer av olika citat från kända filmer, allt från filmen Babe till Alien. Det finns några stycken illustrationer i artikeln men jag tycker att ni borde ni gå in på hans instagram för att se alla 365 illustrationer.

Här är några av mina favoriter. 

 
 
 
Kategori: Blandat, Citat, Filmer; Taggar: Babe, Grinchen, Harry Potter, Insidan ut, LiloochStitch, Mary Poppins, Notting hill, Taken, filmcitat, illustrationer, movie quotes;
Film&serier bloggen:

alla Harry potter citat !!!!!!<3

Svar: Kände att det blev lite många men sen kom jag på att det kan aldrig bli för mycket av Harry Potter haha. :)
Katrine

Kommentera inlägget här: