Uppskatta bloggare #8

Tillsammans med Elsa på gillafilm, Sara på seriereflektioner, Johanna på johannaewa och Emelie på Gothamalley, ska vi under de kommande veckorna uppskatta några bloggar som vi följer. Den här veckan ska jag uppskatta bloggarna seriereflektioner & Reviewblog



Bloggen Seriereflektioner är en välskriven blogg, skulle beskriva den på samma sätt som jag beskrev Karins blogg "det är en blogg med genomtänkta inlägg, och det verkar inte som att hon skriver inlägg "bara därför att" utan det ligger alltid hårt arbete bakom varje inlägg". Extra roligt tycker jag det är att hon verkligen skriver om det mesta i serievärlden, och blandar det genom att ibland göra listor, ibland göra recensioner eller bara lägga upp en video och skriva några rader om den. 
 
Här är några favoritinlägg.
 
 
Känns som att jag borde tacka henne för inläggen om höstens nya serier, det var här jag framförallt hittade vilka serier jag ska se på i höst. 
 
 
 
Tycker om inläggen hon gör i samarbetet veckans tema, speciellt inläggen som bilderna ovanför visar. 
 
 
Jag gillar även när hon gör inlägg med listor. 
Saras Serieblogg:

Så himla roligt att höra att du gillar bloggen! <3 Om det är något du vill läsa mer om får du gärna säga till :) Det är extra kul att få uppskattning för inläggen om höstens serier, då de inläggen tog lite extra tid att skapa - men det kändes värt det. Jag tycker att din blogg är supersnygg och intressant :)

Svar: Gillade som sagt verkligen dina inlägg om höstens nya serier. :) Men tack så mycket, roligt att du gillar min blogg. :)
Katrine

Film&serier bloggen:

Riktigt bra blogg det här, läser den nästan varje dag typ :)

Kommentera inlägget här: