The Choice

Jag har under den senaste veckan skrivit inlägg om Nicholas Spark filmer, här och här kan ni läsa dem. Nu kommer ett till inlägg om en film baserad på Nicholas Sparks böcker, och den filmen är The Choice.


"Travis and Gabby first meet as neighbors in a small coastal town and wind up in a relationship that is tested by life's most defining events."
 
Detta är min favorit film efter The Notebook (är rätt säker på att det aldrig kommer komma en bättre film än den), även om The Choice är nära. I alla fall så fastnade jag för den här filmen med en gång, och älskade varje minut av filmen och tyckte allting var perfekt från miljön till skådespelarna till historien. Skulle bli ett långt inlägg om jag skulle skriva om varför jag älskar den här filmen, så istället tycker jag att ni ska se den och förhoppningsvis kommer ni också älska den (Rekomnderar att ha med nässdukar för ni kommer antagligen gråta en hel del).

 


 
FrökenTV, bloggen om tv och film:

men ååh! Vill se :D

Svar: Hoppas du gillar den. :)
Katrine

Kommentera inlägget här: