Recension The OA


Det är ett tag sedan jag såg den här serien nu men eftersom jag har varit otroligt dålig på att blogga under den här sommaren så kommer min recension om The OA nu. The OA är lätt den konstigaste serien jag någonsin sett, och jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om den, var den bra eller bara väldigt flummig? Den var bra gjord i alla fall, och det är verkligen en unik serie och man dras med i alla karaktärernas liv. Men jag vet inte den kanske var lite för flummig för mig men det var en intressant serie. 
Måste ju prata om slutet, hatar sådana slut för är allt bara en dröm eller har det hänt? kommer känna mig otroligt lurad om allt bara fanns i hennes huvud, men jag diskuterade detta med en kompis och vi kom fram till att det vore otroligt långsökt och ännu mera konstigt om ingenting av det hon varit med om inte har hänt. 
Kommentera inlägget här: