1992

Eftersom jag fyller år idag så tänkte jag göra ett inlägg om några filmer och serier som hade premiär året då jag föddes närmare bestämt 1992. 
 
 
Dessa filmer är top tre på IMDb lista över filmer som hade premiär 1992. Jag har bara sett Aladdin och tycker att det finns bättre Disney filmer än den här, de andra filmerna har jag alltså inte sett men funderar på att ta och se dem nu framförallt på grund utav att Quentin Tarantino har regisserat Reservoir dogs och Clint Eastwood har regisserat Unforgiven
 

Melrose Place hade premiär och jag har bara hört om den här serien men gissar på att den är lika "bra" som alla andra "såpor", men sedan kommer de tre stycken tecknade serier som jag såg på under min barndom (och detta passade ju bra eftersom jag inte gjorde något TBT inlägg igår) och har svårt att välja en favorit bland dessa då alla tre är bra på olika sätt. 

 
Har ni några filmer eller tv-serier som ni gillar extra mycket från det året ni föddes?
Kategori: TBT, Tv-serier; Taggar: 1992, Aladdin, Reservoir dogs, TBT, goof troop, melrose place, the addams family, the little mermaid, unforgiven;
Lena:

Den Lilla Sjöjungfrun långfilmen kom ut samma år som jag föddes :)

Svar: Roligt, känns som det kom ut en Disney film varje år från slutet av 80-talet till början av 2000-talet.
Katrine Larsson

Emelie Karlsson:

Grattis på födelsedagen!

Svar: Tack. :)
Katrine Larsson

Felicia:

Grattis! Alladin<3333

Svar: Tack. 😊
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: