Premiär - Riverdale

Jag är inte en av de människorna som har läst serietidningen Archie (Acke) och är inte alls insatt i den världen, men när en serie är så hypad som Riverdale var så kände jag att detta är en serie som jag bör titta på och jag är glad att jag gjorde det för jag tyckte att första avsnittet av Riverdale var bra, nästan lite för bra. Känns som att det lät kan bli så att första avsnittet var det bästa och nu går det nerför men känns inte som att det kommer bli så utan jag tror att den här serien kommer hålla en hög nivå. Visst det märktes att det är en tonårsserie men inte så mycket att det störde mig, så jag kommer fortsätta titta på den här serien och längtar redan nu efter nästa avsnitt. 
Emelie Karlsson:

Jag har inte heller läst några av dessa serietidning så visste inte riktigt vad det handlade om. Därför blev avsnittet nästan ännu roligare att se!

Svar: Ja kände också det, man hade inte några förväntningar på hur det skulle se ut så det behövde man inte tänka på.
Katrine Larsson

Felicia :

Jag är uppväxt med Acke så det känns väldigt speciellt för mig att det har blivit en serie. Älskade första avsnittet

Svar: Det kan jag förstå, hoppas det såg ut som du hade tänkt dig. Jag tyckte också om första avsnittet så hoppas att det fortsätter att komma bra avsnitt.
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: