Recension Stitchers

"A young woman is recruited into a secret government agency to be "stitched" into the minds of the recently deceased, using their memories to investigate murders."

Hittade serien Stitchers när jag tittade runt på internet för ett tag sedan och tyckte att den här serien låt bra, så jag la till den i min lista av de serier jag skulle kolla på någon gång i framtiden och förra veckan började jag se på den här serien. Jag kan förstå varför jag inte har hört så mycket om Stitchers då det är en helt okej serie men inte mer än så, jag tror framförallt att det beror på att den känns "tonårig", det märks helt enkelt att det är en serie från abc family.

Själva konceptet är bra med en kvinna som har en chans att se dödas personers tankar och kan därför ta fast personen som har dödat hen. Men jag var nära på att ge upp den här serien tyckte verkligen inte att den var bra och det är bara en sak som gör att jag såg de 2 säsongerna som finns och det är att jag vill se Cameron och Kirsten ska bli ett par, vet inte hur många gånger dem har varit nära på att kyssas men det händer (nästan) aldrig och om det händer så förstör någon av dessa två det. Någon som är bra i serien är teamet som "stitchar" då dem har bra kemin, har roligt tillsammans och finns alltid där för varandra.
Emelie Karlsson:

men åh vad sugen jag blev denna! Handlingen låter jätte intressant, tråkigt att det inte riktigt var lika bra som det lät!

Svar: Nej tyvärr var den ju inte det men ändå en helt okej serie och det är ju inte säkert att du tycker likadant som mig.