Serienyheter

  • This is us har förnyats med inte bara en utan två säsonger, är glad för detta då jag behöver en serie som den här på mitt serieschema. 

  • Filmen en man som heter Ove har nominerats i två Oscars kategorier (årets utländska film och bästa smink). 

  • När Donald Trump officiellt blev USA:s president i förra veckan var det kvinnomarscher i ett flertal städer i USA och på instagram kunde man se att det var många kändisar som demonstrerade mot Trump, mitt favorit "plakat" var Melissa Benoist.  

  • Boken 13 reasons why av Jay Asher ska bli en tv-serie och har premiär i Mars, jag har läst boken och tror att den kan bli bra som en tv-serie. 

  • Det har pratas om att det eventuellt kan komma en miniserie av Veronica Mars, om detta stämmer så är det den bästa nyheten på länge. 

  • Nina Dobrev bekräftade i veckan att hon kommer tillbaka till The vampire diaries i det sista avsnittet (kan bli fler men det är inte bekräftat). 

  • Man har valt en skådespelare till rollen som Sebastian i tv-serien Shadowhunter, vet inte riktigt vad jag tycker om det här valet då jag hade föreställt mig karaktären Sebastian annorlunda men ändå inte. 
Kategori: Serienyheter, Tv-serier; Taggar: 13 reasons why, Donald Trump, Jay Asher, Melissa Benoist, The Vampire Diaries, This is us, en man som heter ove, nina dobrev, serienyheter, shadowhunters, veronica mars;
Kommentera inlägget här: