3 serier jag har "lagt ner"

Har för mig att jag såg att någon rekommenderade den här serien på sin blogg, så när jag hade tittat klart på en serie och skulle hitta en ny serie att kolla på så såg jag att den här fanns på Netflix och tänkte att jag kunde se om den här serien var någonting för mig, och det var den tyvärr inte. Tyckte att den var rätt tråkig, och jag funderade på att se vidare på den på grund av ett par men kände ändå att det inte räckte för att jag skulle se klart den här serien. 

Detta är en serie som Netflix har gjort, och dem brukar ju lyckas med serier så det var lite som med den förra serien jag behövde en ny serie att kolla på, och jag gillade det första avsnittet väldigt mycket men sedan när jag förstod att man skulle få följa olika karaktärer i varje avsnitt så gav jag upp den här serien. 

Tekniskt sett så har jag inte slutat kolla på Reign än, men det börjar närma sig att jag lägger av och helt. Men jag vet inte varför, då jag tyckte väldigt mycket om säsong 1 och säsong 2 hade en bra början men några avsnitt in i säsongen så försvann mitt intresse och det känns som att jag tvingar mig att kolla igenom de sista avsnitten av säsongen för att se om nästa säsong är bättre, fast det egentligen inte är en dålig säsong utan jag vet inte kanske beror på att jag tycker att allting är rörigt och att jag vill att Mary och Frances ska bli lyckliga igen, eller så kanske det beror på att jag har tittat runt på internet för mycket och vet vad som kommer hända.. 
Kategori: Tv-serier Taggar: Land girls, dear white people, reign;
Lena:

Jag har skrivit om Land Girls en del men den är seg men maratonkollade flera säsonger och har för mig att den blir bättre.

Reign blir sååå mycket bättre ge inte upp haha

Svar: Funderar fortfarande på detta med Reign, vad tycker du om säsong 4? har hört olika åsikter om den säsongen nämligen.
Katrine Larsson

Emelie Karlsson:

Säsong 3 var den bästa av alla skulle jag vilja säga! För säsong 4 är för mig hittills lite av en katastrof, och kommer inte alls slå 3 - och antagligen hamna i botten vid säsong 2 för mig. Så tråkigt att de inte kan prestera nu på slutet!

Svar: Är tråkigt när en serie har svajig kvalite, för känns ju lite tråkigt om jag ska ta mig igenom säsong 2 och sedan är säsong 3 jätte bra för att sedan se en säsong 4 som enligt dig är lika dålig som säsong 2.
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: