Filmer jag vill se på bio i mars

Tycker att den här filmen verkar vara fin och den verkar ta upp viktiga frågor som vi borde ställa till oss själva, risken finns att jag kommer sitta och grina mig igenom hela filmen men tycker ändå att det vore värt det. Den har även fått bra recensioner och boken som den är baserad på ska även den vara bra, så tror nog att den kan vara värt pengarna för att se den på bio. 
Jag tror att boken som filmen är baserad på är bra, och även om trailern ser lovande ut så vet jag ändå inte om den här är värd att se på bio då det känns som att detta är en film som har en bra trailer för att sedan bara vara en en i mängden av alla romantiska filmer som handlar om tonårskärlek. 

Även denna film är baserad på en bok, men tror att den här har större chans att lyckas då det inte finns så många liknande filmer som denna. Plus att jag tycker att den verkar välgjord och det är denna och nästa som jag har störst förhoppningar på och som jag framförallt vill se, så hoppas att den här filmen lever upp till mina förväntningar. 

Jennifer Lawrence har gjort en hel del filmer under de senaste åren men det har inte riktigt varit någon som jag verkligen velat se förräns jag såg trailern till den här filmen, filmerna hon medverkar i och som är lite mer "seriös" brukar få fina recensioner och faktiskt vara bra så hoppas inte det här är ett undantag. För av dessa fyra filmer så tror jag att den här har störst potential till att bli den bästa filmen. 

Kategori: Filmer Taggar: bio, every day, ready player one, red sparrow, wonder;
Lena:

Jag är nyfiken på Every Day men precis som du säger kan den lila gärna bara bli en i mängden

Svar: Ja, ska verkligen behöva något extra för att dessa filmer ska sticka ut, får hoppas på att denna gör det.
Katrine Larsson

Lina - en förvirrad filmnörd:

Jag hoppas verkligen att Red Sparrow är bra för jag gillar J.Law.. Jag vet dock inte varför då jag tycker de flesta av hennes filmer är allmänt medelmåttiga eller dåliga. Silver Linings Playbook och Passengers är endast de två som jag verkligen älskar och X-Men tycker jag om, men resten är bara ett nja eller blää i min mening.

Svar: Men hon verkar vara en härlig person, så kan ju vara därför för det gör ju mycket. Jag ser ju henne fortfarande som Katnis i Hunger Games, så brukar ha svårt att se henne i andra filmer tyvärr.
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: