Så mycket bättre avsnitt 5, 6 & 7

Trodde att det var två program av Så mycket bättre som jag inte hade skrivit om men det var tydligen tre stycken, här kommer i alla fall mina favorit tolkningar från dessa avsnitt. 
 

Detta är enligt mig utan tvekan den bästa av alla tolkningar som har gjorts under den här säsongen. 
 

Det här var också en av dom bästa tolkningarna i den här säsongen. 
 

Tror inte att den här mannen kan göra en dålig tolkning av någon annans låt. 
 
 
Dannys tolkningar är lite mer "upp tempo" än de andras tolkningar, vilket inte är dåligt utan jag har börjat tycka om att han (nästan) enbart sjunger på svenska numera. 
 

Har lite svårt för hennes röst när hon sjunger men i den här låten klarar jag av det + att texten är "bra". 
Kategori: Musik, Tv-serier; Taggar: Danny Saucedo, Hösten 2016, Jill Johnson, Lisa Ekdahl, Little Jinder, Magnus Carlson, så mycket bättre;
Lena:

Håller med Magnus Carlsson har verkligen ägt denna säsong!

film&serier bloggen:

åh Jill Jill Jill !!<3 - min favorit !

Kommentera inlägget här: