Doctor Strange

"A former neurosurgeon embarks on a journey of healing only to be drawn into the world of the mystic arts."
 
Jag gick in i biosalongen och trodde att det här skulle bli en bra film, och det var den verkligen då jag älskar den. Allting är bra, från skådespelarna till miljön. Jag tyckte speciellt om att dom hade lyckats få en bra balans mellan en allvarlig och en skämtsam film, för även om Doctor Strange hade mycket humor i sig så hade man det på "rätt ställen" och därför funkade det. Sedan är det något speciellt med Benedict Cumberbatch, han är en otroligt bra skådespelare och Doctor Strange är inget undantag och jag skulle inte kunna tänka mig en person som skulle vara en bättre Doctor Strange än han. 
Karin:

Har verkligen ingen lust att se denna. Tror den inte är något för mig. MEN Mads är med, och det är svårt då att låta bli den. :)

Svar: Kan förstå det, då han verkligen är en bra skådespelare.
Katrine

Emelie Karlsson:

PRECIS!!! Marvel har haft sådana extrema problem med att vara för OSERIÖSA, men precis som The Winter Soldier hamnade den här mitt emellan! Perfekt i rollen verkligen, och jag var otroligt orolig innan då Doctor Strange är en av mina favoritkaraktärer i Marvel

Svar: Har inte sett så många Marvel filmer men tänkte att Deadpool var en så oseriös film så jag var nöjd när den här inte var för lik den filmen.
Katrine

film&serier bloggen:

den här filmen ska jag definitivt se på, och jag kan tänka mig att den är som bäst om man ser den i en bio salong ! :)

Svar: Håller med dig, tror inte man får samma känsla om man ser den på dvd.
Katrine

Kommentera inlägget här: