Uppskatta bloggar #7

Tillsammans med Elsa på gillafilm, Sara på seriereflektioner, Johanna på johannaewa och Emelie på Gothamalley, ska vi under de kommande veckorna uppskatta några bloggar som vi följer. Den här veckan ska jag uppskatta bloggarna seriereflektioner & Reviewblog




Jag tänkte att jag skulle börja skriva om Reviewblog, Elins blogg är en av mina favoritbloggar framförallt för att den är unik. Med det menar jag att hon sticker ut i mängden, då det inte framförallt handlar om serier, utan hon skriver även mycket om filmer (som hon gillar), och hur sugen blir man inte att se en film som får bra betyg och sedan tycker jag att hennes inlägg om veckans film är välskrivna. Jag gillar även hennes topp 10 listor, när hon skriver kommande bio filmer, och även hennes inlägg om hennes favorit skådespelare. 
 
Här kommer några inlägg som jag gillade extra mycket. 


Hennes inlägg om topp 10 vänskaper var intressant att läsa, och ett plus i kanten var att hon hade med Stiles och Scott, denna vänskap är helt klart en av mina favorit vänskaper i tv-världen. 
 
 
Som sagt gillar hennes inlägg om kommande biofilmer varje månad. 
 

Och hennes inlägg om favoritskådespelare är bra, men inlägget om Daniel Radcliffe är helt klart min favorit. 
Kommentera inlägget här: