The last song

Som jag skrev igår så har jag under de senaste dagarna sett på Nicholas Spark filmer, igår såg jag på The last song. Har sett denna film förut, men tänkte att jag skulle friska upp mitt minne på hur bra jag tyckte att den var. Egentligen hade jag inte tänkt recensera den, men kände att jag ville se om någon tycker likadant som mig. 
 
 
 
The last song har det "ingredienser" som behövs för att en film ska bli bra, då den har en bra story, bra karaktärer och tycker även att (nästan) alla skådespelare passar för sin roll, kemin finns där och även det sorgsna som finns i alla Nicholas Spark filmer är med och även den berättelsen är fin och känns äkta. 



Den har som sagt alla "ingredienser" som gör en film bram det är bara en pytteliten sak som förstör filmen och som jag irriterar mig mycket på, och detta är Miley Cyrus. Hon passar inte alls i sin roll och känns bara fel och har svårt att förklara hur jag känner men hon är mesig, vresig, har jobbig röst och gör ett allmänt dåligt jobb som skådespelare. 
 
 
Men annars som sagt är filmen underbar, och den skulle lätt toppa min lista av mina favorit filmer om dem hade haft en annan skådespelare till karaktären Ronnie. 

 
Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

åh den är ju så mysig den filmen, och inte trodde jag att jag skulle säga det om en miley cyrus film haha

Emelie Karlsson:

Älskar den här filmen! och jag brukar inte tycka om filmatisering av Sparks-böcker

Svar: Jaså? Men du måste ju gilla The notebook? ;)
Katrine

Felicia :

Älskar den, jag tycker Miley gör ett jätte bra jobb i den.

Kommentera inlägget här: