Anne with an E


Jag har aldrig läst boken Anne på Grönkulla, men kände ändå för att se på den här serien men den var så otroligt seg.. Trodde jag skulle somna eller ge upp ett flertal gånger innan det första avsnittet tog slut, så jag tittade bara på det avsnittet innan jag lade den här serien på hyllan. 
Så tänkte att det kanske är någon annan som har sett alla avsnitt och kanske tyckte samma som mig att den var seg? för den kanske är värd en chans till då, eftersom jag inte tyckte att det var ett dåligt avsnitt och det hände ganska mycket men det var någonting som saknades för att jag skulle vilja se resterande avsnitt. 
Kategori: Tv-serier Taggar: Anne with an E, Netflix;
Felicia:

det finns en Anne mini-serie (från 80-talet) som min storasyster tittade på jättemycket när jag gick i högstadiet. Tror den hade blivit ny-släppt på dvd eller något :). Blev aldrig engagerad av den då så tror inte det skulle hända nu heller, hehe. Men jag gillar överlag inte serier som utspelar sig speciellt långt bak i tiden så säkert bra om man gillar det mer än mig. Vill minnas att den har högt imdb betyg så blir säkert bättre längre fram :)

Lena:

Jag tyckte också att det första avsnittet var segt men eftersom det endast var 8 avsnitt ville jag ge den en chans och jag gillade den verkligen efteråt :)

Svar: Grejen var den att jag gillade avsnittet men det var så segt att jag kände att jag inte skulle orka ta mig igenom sju avsnitt till i den takten, haha.
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: