Big little lies

 
Jag såg på det första avsnittet av Big little lies igår och vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om den här serien. Jag vill verkligen gilla den då den har fantastiska skådespelare, en bra story, men det var ändå någonting i det första avsnittet som gör att jag inte blev helt såld och det som irriterar mig är att jag har ingen aning om vad det är men någonting är det som saknas eller så är det de att jag egentligen inte gillade någon av karaktärerna (tyckte att alla hade för många "brister). Jag kommer antagligen se på alla avsnitten eftersom att det inte är så många, får helt enkelt hoppas på att jag tycker bättre om den här serien efter nästa veckas avsnitt. 
 
Kategori: Tv-serier Taggar: HBO, big little lies, premiär;
Felicia:

Jag älskade första avsnittet men såg den på förhandspremiär på bio så hoppas verkligen inte att det förhöjde känslan, haha. Så är spänd inför avsnitt två :D

Kommentera inlägget här: