Dylan O´Brien lämnar Teen Wolf?

Jag har varit sjuk de senaste dagarna och därför har det bland annat inte kommit upp en andra sammanfattning av de serier jag såg förra veckan, men jag känner att jag måste skriva ett inlägg om Teen Wolf eller rättare sagt ett som handlar om möjligheten att Dylan O´Brien lämnar Teen Wolf? För visst kändes förra veckans avsnitt som ett avslut för Stiles? han gav alla sina nycklar till Scott och sitt basebollslagträ till Mason, vill inte säga att det kändes som ett serieavslut men jag fick en känsla av att detta var slutet för Stiles och jag vet inte om jag vill se säsong 6B om detta är sant. 


Jag kan ta de från början jag läste en sammanfattning av Seriedrottningen och där skrev hon att det fanns en möjlighet att Stiles inte ska vara med i 6B, jag fick lite "panik" och började googla runt och jag hittade några artiklar som "bekräftar" detta här och här har man skrivit om det, nu är ju dessa källor kanske inte det bästa. Men  jag var även inne och kollade på IMDb och tittade runt lite på Teen Wolfs "sida", och där bekräftar man att Dylan O´Brien inte kommer vara med i säsong 6B, för när man går in på de andra skådespelarnas sidor så står det vilka avsnitt dem kommer vara med i i 6B men Dylan O´Briens sista avsnitt var förra veckans  (ett plus är att det verkar komma tillbaka många karaktärer i det sista avsnittet men ingen Stiles). 
 
 
Någonting som får mig att tro att Stiles kommer vara med i 6B är att fans kommer bli tokiga (eller det är dom redan) och många kommer inte ens se på 6B om inte Stiles är med, jag menar Stiles är Teen Wolf den här serien hade inte fått 6 säsonger om det inte vore för honom, hans vänskap med Scott, fader/son relationen mellan honom och hans pappa och slutligen det största shipet i den här serien Stiles/Lydia. Så dem måste ju veta att dem kommer förlora otroligt många tittare om inte Stiles är med, och att döda honom hoppas jag verkligen inte är ett alternativ.
Emelie Karlsson:

Det känns som att han kommer vara med ändå, eftersom det vore sååå idiotiskt att inte ha med honom när det är så få avsnitt kvar! Känns inte alls som Teen Wolf då, vilket inte bådar gott för en farväl-säsong

Svar: Nej, det förstör ju hela säsongen som har varit så bra hittills och dem måste ju förstå att dem kommer tappa många tittare.
Katrine Larsson

Film&serier bloggen:

Fan vad tråkigt det skulle vara om det verkligen är sant - Stiles är helt enkelt en del av serien som INTE får försvinna!

Svar: Håller med dig, hoppas att det bara är någonting som dem säger och att det inte är sant.
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: