Serienyheter

 
  • Den populära filmen Love Actually ska få en "uppföljare", vilket blir en kortfilm på 10 minuter som kommer sändas under Red Nose Day. 

  • Vi har fått ett datum eller rättare sagt vi vet i vilken månad säsong 3 av Outlander kommer börja, nämligen september. Rent spontant kände jag att det är otroligt långt till september, men Outlander är en så bra serie att det är värt den väntan. 

  • Två andra serier som vi har fått datum när dem börjar är Orange is the new black (9/6) och Orphan Black (11/6), det är ju Orphan blacks sista säsong vilket jag tycker är lite synd men hoppas att den sista säsongen håller en lika hög standard som de andra säsongerna. 

  • Det är många serier som har blivit förnyade för ytterligare en säsong, en av dessa serier är Grey´s Anatomy. Jag har slutat titta på Grey´s då jag tycker att dem borde lagt ner den här serien för längesedan, jag menar den är förnyad för en 14:e säsong och frågan är ju om den här serien har fått så här många säsonger så kanske det blir den nya Melrose Place. 

  • Först la man ner tv-serien Agent Carter sedan så fick Conviction bara en säsong, men detta betyder inte att Hayley Atwell kommer försvinna från tv-serie världen utan snart är hon aktuell i en ny serie som heter Howards End

  • Den sista nyheten har jag med för att jag anser att detta egentligen inte borde vara en så stor nyhet som det är år 2017, det är nämligen så att tv-programmet Bachelor USA får sin första mörkhyade Bachelorette (andra länder har "redan" haft mörkhyade bachelor t.ex. den Australiska versionen). 
Kategori: Serienyheter, Tv-serier; Taggar: Grey´s Anatomy, Hayley Atwell, Orphan black, Outlander, bachelor, howards end, love actually, orange is the new black;
Emelie Karlsson:

Så kul med Love Actually uppföljaren!

Kommentera inlägget här: