Bokrecension


I april så bestämde jag mig för att börja läsa Fjällbacka serien av Camilla Läckberg, tänkte att det skulle ta mig ungefär en månad att ta mig igenom nio böcker men jag tror att det tog mig ungefär två veckor (Lejontämjaren är inte med på bilden då jag inte har den i pocket, och jag har inte hunnit läsa den senaste boken än). Så för att sammanfatta hela serien så tycker jag att Fjällbacka serien är väldigt bra och jag rekommenderar verkligen att man läser dessa böcker, jag har dock ingen direkt favorit utan jag tycker att alla nio böcker har samma kvalité. Jag är även väldigt glad att jag började läsa den här serien då jag nästan bara läser "tonårsböcker", eftersom jag aldrig riktigt har fastnat för andra böcker speciellt deckare men efter att ha läst den här serien så har jag faktiskt även börjat läsa en annan deckar-serie, och ja jag tycker även i bok väg bättre om "böcker-serier".  
Kategori: Böcker, Recensioner; Taggar: Böcker, Camilla Läckberg, Fjällbacka serien, bokrecension, deckare;
Felicia:

Är det följetong på dem? jag läser nästan bara young adult & new adult böcker men har läst Mari jungstedt's deckar serie, den är faktiskt bra :)

Svar: Ja det är de, olika mord men samma huvudkaraktärer poliserna och deras familjer. Jaha okej, får kolla in vad det är för något. :)
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: