Beauty and the beast


Jag bestämde mig för att se Beauty and the Beast förra veckan, och jag blev som tur var inte alls besviken utan jag tyckte verkligen att den här filmen var underbar. Framförallt så älskade jag alla karaktärer dem hade verkligen lyckats att få den känslan som jag får av karaktärerna när jag ser Disney versionen. Sedan fanns det scener som var lite töntigt men det gjorde inte så mycket eftersom det fanns många scener som var fantastiska och dem "vägde" större än de dåliga, så jag är nöjd och tycker att dem har lyckats med denna live-action film (är dock fortfarande skeptisk till hela den här idén att göra live-action film av varenda Disney klassiker). 
 
Betyg: 4/5
Felicia :

Kul! Ska se den nästa vecka :)

Emelie Karlsson:

Kul att du tyckte om den!!

rememberthiis.blogg.se:

oh måste verkligen med se den snart :)

Kommentera inlägget här: