Just nu

Ska jag kolla på: Hade tänkt se på det senaste avsnittet av Supergirl.

Är det här min favoritkaraktär på tv: Rent spontant känner jag Damon Salvatore (håller på att kolla igenom alla säsonger av TVD).

Senaste tv-nyheten jag läste: Antingen var det att man har börjat spela in säsong 4 av SKAM eller att Ed Sheeran ska vara med i Game of Thrones.

Tänker jag på:
Om jag ska se på Skönheten och Odjuret ikväll eller inte, har nästan bara hört negativa saker om filmen men ändå har inte mitt hopp försvunnit om att den här filmen kan vara bra.

Ser jag fram emot: Prison break, och hoppas på att den ”femte” säsongen blir lika bra som den första.

Vill jag diskutera: Har velat diskutera Are you the one med någon, men verkar som att jag är den enda personen som ser den här serien.

Fasar jag för:
har en känsla av att veckans avsnitt av Supergirl kommer vara ett avsnitt där Kara kommer bli besviken och arg på Mon-El eftersom han inte har berättat för henne vem han egentligen är och att det kan leda till att hon gör slut med honom (dem har ju precis blivit tillsammans ju).

Önskar jag:
Att det ska bli juli snart så att man får se de nya avsnitten av Game of thrones, plus att när det är juli är det inte långt till september och i september börjar ju Outlander (tror aldrig jag har längtat till hösten så mycket som jag gör det här året, haha).

Listan är lånad från Serierdottningen

Kategori: Listor, Tv-serier; Taggar: Game of thrones, Mon-El, Outlander, Prison break, Skönheten och Odjuret, The Vampire Diaries, are you the one, beauty and the beast, damon salvatore, just nu, lista, skam, supergirl;
Film&serier bloggen:

Jag längatar också efter Outlander, förstår bara inte varför det ska vara så långa uppehåll ibland !

Flisan:

sv: jamen eller hur!

kul lista :D

Seriemorsan:

Åh, hoppas också på Prison Break men är rädd att jag blir besvikena alltså :/

Svar: Har samma känsla som dig, men får hoppas på det bästa. :)
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: