Lista: Just nu

Favoritserie just nu? Riverdale. 


Den serie du ser fram emot minst varje vecka just nu? 
Shadowhunters, förstår fortfarande inte varför jag har kvar den här serien på mitt ”veckoschema”. 

Serie du ser fram emot just nu? Här vill jag ju välja mer än bara en, då jag ser framemot Snatch, Iron Fist, 13 Reasons Why och American Gods. Men väljer Snatch för att det är nog ändå den som jag ser fram emot lite mer än de andra. 

 

Serie som helst kan avslutas just nu? Shadowhunters.
 

Kvinnlig favoritkaraktär just nu? Betty Cooper i Riverdale. 


Manlig favoritkaraktär just nu? 
Mon-El i Supergirl. 


Favoritpar just nu? 
Hade velat skriva Dorothy och Lucas här, men det förstörde han ju, så får nog ta Mon-El och Kara. 

Favorit vänskap just nu? West och Tip i Emerald City (även om jag mer skulle kalla det en moder-dotter relation).
 

Film du ser fram emot just nu? Beauty and the Beast. 

Bok du läser just nu? Måste verkligen ta tag i mitt läsande nu, håller på att läser den sista boken i Mortal instrument serien.

                                                          Lånade den här listan från Emelie.

Kategori: Listor Taggar: Betty Cooper, Emerald City, Mon-El, Riverdale, Snatch, beauty and the beast, just nu, lista, mortal instrument, shadowhunters, supergirl;
Emelie Karlsson:

Nej, när jag såg att den här säsongen av Shadowhunters skulle vara längre än den förra tog jag bort den direkt!! Haha. Kul att läsa dina svar!

Svar: Trodde att den här säsongen skulle ha lika många avsnitt men gissade efter att det var "vinter final" igår att den här säsongen skulle bli längre.. känner att jag också borde ta bort den men samtidigt så är det nästan som att jag vill se hur mycket dem kan misslyckas.
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: