Serienyheter


  • Vi har äntligen fått ett datum när Game of Thrones börjar, den 16 juli börjar säsong 7. 

  • För någon dag sedan gick man ut med att Riverdale ska få en säsong två, var väl inte jätte chockerande då den här serien har fått bra omdöme från de flesta och haft bra tittarsiffror. 

  • Även The 100 har blivit förnyad för ytterligare en säsong. Smart att gå ut med det när man har en story som handlar om att jorden typ kommer "brinna upp" och chansen att dem kommer överleva är liten, men gissar på att detta betyder att de flesta utav dem klarar sig, haha. 
  • Det pratas om att Gilmore Girls kan få mer avsnitt än de fyra nya avsnitten som vi fick i höstas, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här slutet var ju otroligt dåligt så jag vill få reda på mer men samtidigt kan dem förstöra den här serien ännu mer om det kommer fler avsnitt. 

  • Om ni som mig har suttit och haft lite smått ångest över det sista avsnittet av säsong ett av This is us, då man har antagit att man får se Jacks död så kan ni andas ut. Man får nämligen inte veta någonting om hans död i det sista avsnittet utan det kommer längre fram i serien. 
Kategori: Serienyheter, Tv-serier; Taggar: Game of thrones, Gilmore Girls, Riverdale, This is us, serienyheter;
Film&serier bloggen:

Det är så kul att Riverdale får en andra säsong !

sofia - En blogg om tv-serier:

Jag är så glad att Riverdale får en till säsong!

Felicia :

Hoppas att det inte blir fler GG-avsnitt. Tror känslan skulle förstöras ännu mer.

Svar: Ja det tror jag också, tycker dock att dem kunde gett oss ett bättre avslut.
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: