Recension Girlboss


Såg den här serien för ett tag sedan, men har haft så mycket att göra i skolan så har inte hunnit recenserat den här serien än. I alla fall när jag såg trailern till den här serien, så tänkte jag att det här verkligen inte är en serie för mig och hade egentligen inte alls tänkt att se på den men jag gillar Britt Robertson så mycket att jag tänkte att jag kunde ge den ett försök. 

Så vad tyckte jag? Jag tycker att Girlboss är en helt okej serie. Själva storyn är bra och jag tycker att de flesta av skådespelarna gör ett bra jobb. Hade lite svårt för Sophia ibland men annars tyckte jag att hon var en "skön" karaktär, en karaktär som jag dock hade svårt för genom hela serien var hennes pojkvän Shane gud vilken mesig karaktär och det blev ju inte bättre när han var otrogen mot henne, nej usch gillade honom verkligen inte. Men gillade vänskapen mellan Sophia och Annie och relationen mellan Sophia och hennes pappa, även om det tog ett tag innan dem "accepterade varandra" men när det väl hände så blev relationen mellan dessa två väldigt "fin". Men trots allt detta så var det ändå en helt okej serie, fattades mycket saker som skulle kunnat lyft den här serien och gjort den bättre. 
Lena :

Trodde precis som du att detta inte var för mig men när jag startade den gillade jag den :)?

Svar: Känns som att det är många som tycker så, för mig var det nog att jag läste om vad den handlade om, men sedan var trailern så dålig/konstig att jag tappade all lust att se serien.
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: