Recension The Arrangement

 
Jag gillade verkligen den här serien, inte direkt en av de bästa serierna jag har sett på men den var helt klart sevärd, och det känns att i en sån här serie kan det lätt hända att man går över en gräns där det blir lite för mycket av allting men jag tycker att den har en bra balans genom hela säsongen och håller även en bra kvalité under säsongen, då det är enligt mig många av de nya serierna som har varit väldigt bra i början men att man sedan tappar det och kommer aldrig riktigt "tillbaka" men The Arrangement höll som sagt en bra kvalité genom hela säsongen och jag kan förstå att den fick en säsong två, det var ju inte direkt chockerande det som hände i slutet men det ska bli intressant att se hur man går vidare och vad detta betyder för de olika relationerna mellan karaktärerna, och en till sak som gör serien bra är att Josh Henderson är jäkligt snygg. 
Flisan:

Inte hört talas om denna, kanske får ta och se den :)

Svar: Gör det, en helt okej serie. :)
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: