Biofilmer hösten 2017

Hade tänkt göra ett inlägg om filmer jag vill se på bio nu i höst, var inte så många märkte jag då de flesta filmer som jag ville se tydligen hade premiär i våras så får väl ta och göra ett inlägg om det också. Här kommer i alla fall de filmerna jag ser mest framemot i höst. 
 
Det är något år sedan ettan kom ut nu, och jag gissar att detta är en film som man antingen hatar eller älskar för den är lite "extrem" men jag ingår i den kategorin som älskade den här filmen tyckte verkligen om den så blev glatt överaskad när jag såg att man skulle göra ytterligare en film. 


Jag menar hur bra verkar inte den här filmen vara? den verkar ju helt magiskt så hoppas att man inte tagit med det bästa i trailern utan att hela filmen är så bra. 


Alla har vi sett Tjuren Ferdinand på julafton, och hur söt var han inte i trailern? mitt hjärta smälte lite och jag har velat se den sen i början av året när trailern kom ut. 
 
Några andra filmer som jag är intresserad utav men antagligen inte kommer se på bio är American Assasin, vilken jävla cirkus och Borg. 
Kategori: Filmer Taggar: Kingsman, The greatest showman, Tjuren Ferdinand, bio, filmer 2017, hösten 2017, vintern 2017;
Karin:

Faktiskt inte sett första Kingsman. Är den bra?

Svar: Jag tyckte verkligen om den, men det är som sagt en film där det verkligen är att antingen gillar man den eller så gör man det inte.
Katrine Larsson

Kommentera inlägget här: