Recension Runaways

 
Tycker det är roligt att jag har ungefär 20 serier på min watchlist, men när jag inte har något vettigare för mig och känner för att se på en serie så tar jag alltid och ser på någon som är på startsidan av t.e.x så såg jag att serien Runaways på HBO:s startsida. 

Jag tittade faktiskt på hela första säsongen av Runawaus förra helgen, gick alltså rätt fort att ta sig igenom serien. Jag har inte läst serietidningen/tidningarna (?) som serien är baserad på så behövde inte tänka på att jämföra dem med varandra, vilket alltid är skönt. Även om jag ibland kunde tycka att det blev lite för extremt så höll sig serien oftast på "rätt sida", men det var roligt att se en hel del kända ansikten bland föräldrarna, tog mig ett bra tag innan jag kunde placera Leslie men efter lite googlande så löste jag det. Så slutsatsen är att jag gillar serien, hamnar inte på min toplista men det är enligt mig helt klart en sevärd serie. 
Kategori: Tv-serier Taggar: HBO, Marvel, Runaways;
Kommentera inlägget här: