Filmrecension [] A Beautiful Mind

 
 
HANDLING
After 
John Nash, a brilliant but asocial mathematician, accepts secret work in cryptography, his life takes a turn for the nightmarish.

MINA TANKAR OM FILMEN 
Jag älskade A beautiful mind, vilket mästerverk. Den var helt fantastisk på alla sätt och vis, den var fin, den var känslosam, den var spännande och den visar hur mycket en person kan älska någon annan. Det är svårt att recensera A beatiful mind utan att ta med en stor spoiler men filmen fick en verkligen att börja fundera, var det verkligt eller inte? Tycker det finns många scener som är hjärtskärande, men den scenen som fick mig att grina var när han sa "she never gets old" det gjorde så ont att se den scenen men det var ju även den scenen som gjorde att han förstod och även det gjorde scenen ännu mer hjärtskärande. 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, tycker att den borde tagit hem varenda Oscar som fanns att ge det året för som sagt vilket mästerverk. Och har ni inte sett filmen så se den, fundera inte på det utan se den bara. 

Kommentera inlägget här: